FORMACIÓ

- Graduat en Psicologia, Menció en Psicologia de la Salut. Col·legiat número 27218.

- Màster en Psicoteràpia Integradora Humanista, Institut Erich Fromm.

- Màster en Psicologia Infantil i Juvenil, Universitat Oberta de Catalunya.

 

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

Actualment

  • Psicoterapeuta col·laborador a l’Institut Erich Fromm de Barcelona.
  • Professor de l'assignatura d'Introducció a les Psicoteràpies Humanistes del Màster en PSicoterapia Integadora Humanista de l'Institut Erich Fromm

 


Anteriorment

- Psicoterapeuta col·laborador al centre Psicovallès de Castellar del Vallès

- Psicoterapeuta col·laborador al centre Sorigal de Sabadell.

- Educador i referent d'infants i adolescents en risc d'exlcusió social. Associació Juvenil Esquitx.

- Estança de 8 mesos a la unitat de Pal·liatius i a la unitat de Psicooncologia del Consorci Sanitari de Terrassa

- Col·laboració en el “Programa de reducción de estrés para pacientes oncológicos”  del Consorci Sanitari de Terrassa

- Col·laboració en l’estudi DINISAS: validez y coste-efectividad de la poligrafía respiratoria domiciliaria para el diagnóstico de la apnea obstructiva del sueño en el niño. Hospital Universitari Vall d’Hebron.

 

ÀREA EDUCATIVA

- Reeducador i professor de reforç escolar al centre L’Eina i l’Apunt de Sabadell. 

- Impartició d’una lliçó magistral a alumnes de batxillerats de l’Institut IES Josep Tapiró de Reus: Nous enfocaments de la psicologia moderna

- Ponent i moderador en el fòrum “i desprès què” sobre l’experiència universitària a alumnes de batxillerat. IES Josep Tapiró de Reus.

 

La meva experiència en el món educatiu no la puc deslligar del meu aprenentatge com a professional i com a psicoterapeuta. Durant cinc anys vaig ser professor de reforç escolar al centre L’Eina i l’Apunt, on també vaig tenir la sort de ser monitor de lleure. Temps després també vaig poder contribuir a l’actuació sociocultural per a la integració social d’infants i joves en risc d’exclusió social. Durant tots aquests anys també vaig tenir l’oportunitat de poder tornar al meu Institut per poder retornar, des de l’altra banda, alguns dels valors i aprenentatges que vaig rebre durant la meva època com a estudiant.

Si bé tot això pot semblar deslligat de la pràctica de la psicoteràpia, puc afirmar –ben orgullós- que totes aquestes experiències em van permetre arribar als infants i adolescents i a les seves famílies des d’una altra òptica, així com aprendre molts dels coneixements que, avui en dia, segueixo aplicant com a psicoterapeuta.

 

PUBLICACIONS I PROJECTES

- Gimeno-Bayón, A., Rosal, R., Pasquín, P., & Moreno, A. (2021). Dos generaciones en busca de psicoterapia. Revista De Psicoterapia, 32(119), 35–53.

- Barruelo-Verdaguer, O., García-Guirao, I., Gómez-Porcuna, A., Martínez-Rodríguez, A. i Moreno-Sánchez, A. (2014). Avaluació del test EDAH. Manuscrit inèdit, Facultat de Psicologia, Universitat Autònoma de Barcelona.

- Disseny d’un programa de prevenció en addicció als videojocs per a adolescents.

Sobre nosotros

Conegut popularment com Institut Erich Fromm, és un centre fundat al 1979, amb anys d'experiència en les àreas de la psicoteràpia, la formació i la investigació en Psicologia i Psicoterapies Humanistes.

 

Direcció

Institut Erich Fromm de Psicoteràpia Integradora Humanista

Direcció: Carrer dels Madrazo, 113 entl. 2n, 08021 Barcelona

Telèfon:  932 01 10 16

E-mail: info@institutoerichfromm.es

 

©2022 Instituto Erich Fromm de Psicoterapia Integradora Humanista. Todos los derechos reservados.